Bezig met laden...

EEN BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN

Als u besluit uw bestelling te wijzigen, kunt u dit eenvoudig doen op onze website binnen de eerste 3 dagen na uw aankoop. Houd er rekening mee dat annuleren alleen mogelijk is binnen één dag na het plaatsen van uw bestelling. Volg de onderstaande stappen voor het wijzigen of annuleren van de bestelling:

1 - Log in op uw GLAMIRA-account. Als u geen GLAMIRA-account heeft, kunt u er eenvoudig een aanmaken door op de knop INLOGGEN / AANMELDEN, bovenaan deze pagina, te klikken.

2 - Nadat u zich heeft aangemeld, gaat u naar de pagina "Mijn account" en klikt u op "Mijn bestellingen" in het menu links.

3 - Zoek uw bestelling en klik op "Annuleren" om uw bestelling te annuleren of klik op "Bewerken" om uw bestelgegevens te wijzigen. Indien de “Annuleren”-knop niet verschijnt, dan kunt u uw bestelling niet meer annuleren

Houd er rekening mee dat annuleren en wijzigen van bestellingen tot vertragingen kunnen leiden. In geval van vertragingen wordt u op de hoogte gesteld van uw bijgewerkte leverdatum.

* Annulerings- en wijzigingsverzoeken zijn alleen geldig voor bestellingen waar het productieproces nog niet van is afgerond.