Bezig met laden...

Veelgestelde vragen

Nee, u hoeft geen GLAMIRA-account te hebben om een bestelling te plaatsen. U kunt doorgaan en uw bestelling als gast plaatsen. Het hebben van een GLAMIRA-account heeft echter vele voordelen. Het biedt u bijvoorbeeld de mogelijkheid om uw bestelling binnen 30 minuten na het plaatsen van uw bestelling te bewerken of te annuleren. U kunt ook op elk gewenst moment inloggen in uw account en de huidige status van uw bestelling bekijken in uw bestelgeschiedenis. Aanmelden met een GLAMIRA-account is heel eenvoudig en duurt minder dan een minuut.

GLAMIRA opereert online en vermijd veel onnodige kosten, terwijl veel winkeliers verplicht zijn om hoge kosten te maken om in fysieke winkels te opereren. Voor meer informatie kunt u ons Prijsbeleid lezen.

De levenslange garantie garandeert dat we uw product gratis levenslang zullen onderhouden in geval van een defect van de fabrikant. Voor meer informatie kunt u ons Retourbeleid lezen.

GLAMIRA opereert wereldwijd met lokale uitstraling in 6 landen; de VS, Australië, Duitsland, Zwitserland, Bulgarije en Turkije. Elk van onze kantoren staan geregistreerd bij de juridische en commerciële autoriteiten in zijn land. Wij zijn een geworteld bedrijf en we werken voortdurend aan de uitbreiding van onze lokale kantoren om onze klanten betere dienstverlening te bieden

Onze website geeft u volledige beheersing over elk sieraad dat u zou willen kopen. We hebben een breed scala aan opties voor metalen, edelstenen, steen groottes en andere producteigenschappen zoals breedte, dikte, profiel en oppervlakte (afwerking), afhankelijk van het ontwerp.

Glamira heeft een groot team van interne ontwerpers. Elk ontwerp is gecreëerd door toegewijde GLAMIRA-ontwerpers.

Elk GLAMIRA-product is aangepast en wordt geproduceerd op basis van de keuzemogelijkheden van de klant. We werken niet met voorraad items en elk product moet het productieproces doorlopen. We werken continu aan het verbeteren van de productietijd om ervoor te zorgen dat we onze producten zo snel mogelijk kunnen leveren. Wanneer u een artikel op de website selecteert, ziet u een geschatte leverdatum voor dat specifieke product. Als u een naderend evenement of speciale gelegenheid heeft, kunt u ook verschillende handelingen en leveringsopties selecteren waarmee u uw product sneller dan de standaard levertijd kunt ontvangen.

Ja, u kunt enkele van uw bestelling details (zoals ringmaat, Glamira-logo en persoonlijke gravure toevoegen of verwijderen) wijzigen of zelfs annuleren binnen de eerste 30 minuten na het plaatsen van uw bestelling. U moet eerst inloggen op uw GLAMIRA-account. Nadat u bent ingelogd, kunt u de pagina "Mijn account" bezoeken, uw bestellingen bekijken en uw bestelling bewerken of annuleren. Het bewerken of annuleren van een bestelling kan alleen door de klant worden uitgevoerd, niet door het klantenserviceteam.

Als u besluit uw bestelling te wijzigen, kunt u dit eenvoudig doen op onze website binnen de eerste 3 dagen na uw aankoop. Houd er rekening mee dat annuleren alleen mogelijk is binnen één dag na het plaatsen van uw bestelling. Volg de onderstaande stappen voor het wijzigen of annuleren van de bestelling:

1 - Log in op uw GLAMIRA-account. Als u geen GLAMIRA-account heeft, kunt u er eenvoudig een aanmaken door op de knop INLOGGEN / AANMELDEN, bovenaan deze pagina, te klikken.

2 - Nadat u zich heeft aangemeld, gaat u naar de pagina "Mijn account" en klikt u op "Mijn bestellingen" in het linkermenu.

3 - Zoek uw bestelling en klik op "Annuleren" om uw bestelling te annuleren of klik op "Bewerken" om uw bestelgegevens te wijzigen. Indien de “Annuleren”-knop niet verschijnt, dan kunt u uw bestelling niet meer annuleren

Houd er rekening mee dat annuleringen en wijzigingen van bestellingen tot vertragingen kunnen leiden. In geval van vertragingen wordt u op de hoogte gesteld van uw bijgewerkte leverdatum.

* Annulerings- en wijzigingsverzoeken zijn alleen geldig voor bestellingen waar het productieproces nog niet van is afgerond.

Momenteel functioneert GLAMIRA alleen online om u de grootste verscheidenheid aan mogelijke opties te bieden.

Op dit moment hebben we geen commerciële overeenkomsten of B2B-partners. Als u GLAMIRA-producten ziet die door andere juweliers worden verkocht, betekent dit dat dit geen echte GLAMIRA-producten zijn en niet onder onze garantie vallen.

We bieden geen demo-producten, maar we bieden wel een zeer flexibel Retourbeleid, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over het plaatsen van een bestelling en over de bestelling die u niet zou bevallen. Ons Retourbeleid geeft u de kans om uw product binnen 60 dagen na ontvangst van uw bestelling te retourneren, mits het voldoet aan de retourvoorwaarden. Voor meer informatie kunt u ons Retourbeleid lezen.

Maakt u zich geen zorgen als uw ring niet uw vinger past, want u kunt uw ring binnen 60 dagen na uw ontvangst van uw bestelling gratis laten aanpassen. Voor meer informatie kunt u ons Retourbeleid lezen.

Winkelkrediet is net als contant geld in uw portemonnee, maar dit is gekoppeld aan uw GLAMIRA-account. Hiermee kunt u sieraden in de online GLAMIRA-webshop kopen zonder dat u uw creditcard- of andere betalingsmogelijkheden hoeft in te voeren.

GLAMIRA winkelkrediet heeft geen houdbaarheidsdatum, het is geldig zolang u een GLAMIRA-account heeft.

GLAMIRA-geschenkdozen worden alleen bij de aankoop verstrekt en kunnen niet afzonderlijk worden verkocht.

Ja, u kunt bij het plaatsen van uw bestelling kiezen voor onze gratis graveeroptie.

Als gravure mogelijk is bij het product dat u wilt kopen, ziet u de graveer optie op de productpagina.

Kopen via de GLAMIRA-website is net als het hebben van een eigen sieradenwinkel die aan u is geschonken. Het is heel gemakkelijk om elk product te bekijken en het te zien met de metalen en edelsteencombinaties naar uw wens. De webshop is 24/7 beschikbaar en u heeft er toegang tot het comfort van uw huis, kantoor, zelfs in een café terwijl u ontspant en een praatje maakt met uw vrienden.

GLAMIRA online webshop biedt u verschillende betaalmethoden en een klantgericht klantenserviceteam dat u met al uw vragen helpt. Bovendien hoeft u niets te doen, behalve het doen van uw betaling en wachten op de koerier! Uw product zal zorgvuldig voor u worden geproduceerd en aan u worden geleverd. En dit alles zal tegen zeer concurrerende prijzen zijn, evenals de hoogste kwaliteitsnormen. Bespaar wat tijd en bekijk onze producten om meer voordelen te ontdekken!

Als u een e-mail met een bestelbevestiging verwacht, maar deze niet heeft ontvangen, zorg er dan voor dat u zeker bent dat uw betaling is verwerkt en dat u de pagina met de orderbevestiging op onze website heeft gezien. Als u zeker weet dat de transactie succesvol is geslaagd, controleer dan uw spam-inbox om er zeker van te zijn dat de bevestigingsmail niet is geblokkeerd door uw mailbox. Als u het nog steeds niet kunt zien of heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor hulp. Vergeet niet om ons toe te voegen aan uw veilige e-maillijst, als u verhoogde beveiligingsinstellingen gebruikt voor uw postvak IN. U kunt gemakkelijk contact opnemen met onze klantenservice door deze link te bezoeken: https://www.glamira.nl/contact/

Nee, onze ringen zijn niet hol van binnen. Onze producten zijn solide/massief en worden geproduceerd op basis van de metaal/materiaaleigenschappen die door de klanten worden geselecteerd.

GLAMIRA-webshops zijn landspecifiek en het leveren van het product naar een ander land is niet mogelijk vanwege verzending regelingen en belasting vereisten. Als u de levering naar een ander land wilt ontvangen, moet u uw bestelling plaatsen via de GLAMIRA-webshop van dat specifieke land.

De beste manier om uw ringmaat te achterhalen is een ​​gratis ringmal te bestellen via onze website. Een ringmal is een plastic hulpmiddel dat u net als een ring kunt dragen en uw exacte maat kunt achterhalen. U kunt dit bestellen door een willekeurige ring-pagina op onze website te bezoeken en op de optie "Vind Uw Maat" te klikken. Voor meer informatie verwijs ik u naar de handleiding voor onze ringmaten.

U kunt de productfoto's samen met hun 3D-afbeeldingen op de productpagina's bekijken. Een echte afbeelding is niet beschikbaar omdat wij geen voorraad hebben. Maar sommige items op de website zijn voorzien van klantenfoto's. U kunt op een productpagina naar beneden scrollen om te zien of er een klantenfoto beschikbaar is. Deze worden door onze klanten gedeeld voor verdere referentie.

Als u een verrassing wilt doen en u niet zeker bent van de ringmaat, kunt u de verlovingsring in de gemiddelde ringmaat bestellen en deze nadien niet passend is terugsturen naar ons voor om de ringmaat te laten aanpassen. U kunt het terugsturen binnen de eerste 60 dagen na de ontvangst van uw product. Wanneer u binnen 60 dagen na uw ontvangst geretourneerd heeft, zal de ringmaat eenmalig gratis worden aangepast.

De gemiddelde ringgroottes varieren voor de dames tussen 52 - 55 en voor de mannen tussen 60-63. Raadpleeg voor meer informatie op de website onze instructie voor de ringmaat.

Elk GLAMIRA-product wordt op maat gemaakt en geproduceerd op basis van de wensen van de klant. We werken niet met aandelen en elk product moet het productieproces doorlopen. Daarom vragen we vriendelijk onze klanten om vergelijken van de producten te vermijden en alleen het artikel te bestellen waar ze vooruit gaan. Houd er rekening mee dat we een 60-dagen gratis ringmaat aanpassingsbeleid hebben. We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te houden met zijn aankopen. Als u de ringmaat wilt wijzigen en/of als u niet tevreden bent met uw product, helpen wij u graag verder. Bestellingen inclusief artikelen voor vergelijking aankopen worden waarschijnlijk vóór het productieproces geannuleerd.

Ja, u kunt uw ringmaat binnen de eerste 30 minuten na het plaatsen van uw bestelling bewerken. Hiervoor heeft u een GLAMIRA-account nodig en moet u eerst inloggen op uw GLAMIRA-account. Nadat u bent ingelogd, kunt u de pagina "Mijn account" bezoeken, uw bestellingen bekijken en op bewerken klikken. Dit kan alleen worden uitgevoerd door de klant, niet door het klantenserviceteam.

Omdat onze productie en retour systemen volledig geautomatiseerd zijn, kunnen we het proces niet handmatig wijzigen. Het wijzigen van een ringmaat is alleen mogelijk nadat u de juiste ringmaat heeft ingevuld op ons online retour-formulier en deze digitaal heeft ingediend. Wacht totdat u uw bestelling heeft ontvangt en volg de stappen van ons retourbeleid voor ringmaat aanpassing voor het wijzigen van de ringmaat. U kunt ook een gratis ringmal aanvragen om er zeker van te zijn dat uw nieuwe ringmaat correct is.

GLAMIRA-vouchers zijn alleen verkrijgbaar via de GLAMIRA-campagnes via onze online webshops, evenals nieuwsbrief campagnes en social-media accounts. Wij werken niet met derde partijen voor enige soort vouchers of kortingscodes. Abonneer u zich op onze nieuwsbrief en volg ons op sociale media voor nieuws over de promotiecampagnes.

U kunt zich abonneren op onze nieuwsbrief en ons volgen op sociale media om vouchers en kortingscodes te winnen.

Wanneer u een product aan uw winkelmandje toevoegt en naar de kassa gaat, ziet u het veld Gift Card / Voucher op de pagina met betaalmethoden. Voer de code in voordat u de betaling uitvoert en zorg ervoor dat de korting is toegepast. Kortingen kunnen niet worden toegepast na het plaatsen van een bestelling.

Wanneer u een product aan uw winkelmand toevoegt en doorgaat met afrekenen, ziet u een optie om uw winkelkrediet te kunnen gebruiken bovenop de betaalmethoden. Let op! De optie winkelkrediet verschijnt alleen als u winkelkrediet beschikbaar heeft op uw account en u ingelogd bent met het juiste e-mailadres die gekoppeld is aan uw GLAMIRA-account.

Nee, momenteel bieden we geen catalogus aan omdat u op onze website veel meer productvarianten kunt bekijken en kunt samenstellen naar wens. Zelfs via uw mobiele apparaat vindt u al onze ontwerpen met een klik op onze website.

Controleer of alle verplichte velden correct zijn ingevuld. Uw factuuradres moet exact worden ingevoerd zoals aangegeven op het factuuroverzicht. Als u de problemen blijft houden bij het plaatsen van uw bestelling, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice.

Alle GLAMIRA-producten worden samen met een authenticiteitscertificaat verzonden. Een GL-gecertificeerde diamant geeft aan dat de diamant die voor uw product is gebruikt, zorgvuldig is geïnspecteerd en geselecteerd door onze eigen edelsteenexperts. GL-gecertificeerde diamanten worden geleverd door ethische bronnen die de principes van het Kimberley Process. hebben overgenomen.

GIA staat voor het Gemological Institute of America, het meest bekende en gerespecteerde instituut voor diamant waardering in de wereld. Wij bieden GIA gecertificeerde diamanten en GL gecertificeerde diamanten. Beide certificaten garanderen de echtheid van de diamant die bij uw product wordt gebruikt. Het enige verschil tussen GL-gecertificeerde en GIA-gecertificeerde diamant is dat een GL-certificaat wordt uitgegeven door onze eigen edelsteenkundigen en dat het een service is die gratis in uw aankoop is inbegrepen. Een GIA-certificaat kan alleen door GIA-instituut worden verstrekt en dit is tegen een betaalde service. Bezoek onze pagina Instructie Diamant voor meer informatie over het beoordelen van de diamanten.

Ja, uw product zal identiek zijn aan wat u op de productpagina ziet. Onthoud dat u inzoomt om de product details op de productpagina te zien en dat de producten er iets groter uitzien dan in de realiteit. Zorg ervoor dat u de productafmetingen controleert voor een juiste visualisatie.

Nee, gravure zal de productietijd niet veranderen.

Nee, wij bewaren uw creditcard gegevens niet. Onze website is 100% veilig en uw betalingstransactie is gecodeerd. We slaan uw creditcardnummer of wachtwoord niet op. Voor meer informatie kunt u ons Veiligheidsbeleid lezen.