Bezig met laden...

Verzendbeleid

Verzendkosten en levertijd

Standaardlevering is gratis bij uw bestelling. GLAMIRA dekt geen verzendkosten voor geretourneerde artikelen.

Tijdens uw aankoop ontvangt u een geschatte leverdatum. Houd er rekening mee dat de geschatte leverdatum geen gegarandeerd tijdsbestek is voor uw bestelling. Het wordt automatisch berekend op basis van de totale hoeveelheid tijd die nodig is voor uw bestelling. De hoeveelheid tijd die nodig is bestaat uit; productie- en leveringsproces en uw verzendadres.

De geschatte levertijd is gebaseerd op levering aan hoofdsteden. Voor afgelegen gebieden kan extra tijd voor bezorging in beslag worden genomen. GLAMIRA is niet verantwoordelijk voor vertraagde zendingen naar afgelegen gebieden of regio's waar de postdiensten worden uitgevoerd op bepaalde planningen of adressen buiten het vasteland.

Voor een snellere levering kunt u Express zending of Premium zending als opties selecteren. Let op! Deze opties verkorten alleen de hoeveelheid tijd die nodig is voor het verwerken en productieproces van uw bestelling in vergelijking met de gratis standaard leveroptie. Ze garanderen geen specifieke leverdatum. In het geval van betaling via een bankoverschrijving of als u uw betaling niet onmiddellijk verwerkt, wordt de geschatte levertijd berekend vanaf de dag dat de betaling is ontvangen. GLAMIRA neemt geen verantwoordelijkheid of vergoedt noch geen verzendkosten op basis van een dergelijke vertraging.

Verzekerd versturen

Uw bestelling wordt geleverd door UPS. De levertijd kan variëren, afhankelijk van uw afleveradres. U ontvangt een bevestiging van de verzending wanneer uw pakket ons magazijn verlaat inclusief uw Track & Trace code. Deze zal per automatische e-mail worden verstuurd naar het e-mailadres dat u tijdens uw aankoop heeft opgegeven. Al onze zendingen zijn verzekerd tijdens het transport. Zorg ervoor dat u beschikbaar bent om uw levering te accepteren op het moment van bezorging. GLAMIRA neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor verloren of gestolen bestellingen na levering. Als uw bestelling is geretourneerd naar de verzender wegens onbeschikbaarheid, behoudt GLAMIRA zich het recht voor om de klant de kosten voor de tweede poging in rekening te brengen.

Als u geen Track & Trace code ontvangen heeft, controleer dan ook uw spam / junk-inbox. Als u uw Track & Trace code niet weet of als de status van uw levering niet is gewijzigd in meerdere dagen op de website van de koerier, neem dan gerust contact op met onze klantenservice om de zaak voor u te onderzoeken. In geval van een probleem, zal GLAMIRA contact opnemen met de koerier om deze zo snel mogelijk op te lossen.

Controleer uw pakket voordat u de levering accepteert. Als uw pakket tijdens het transport is beschadigd, weiger dan de ontvangst ervan en dien onmiddellijk een claim in bij de vervoerder.

Afleveradres

Elke GLAMIRA-store is landspecifiek en een levering naar een ander land is niet mogelijk.

Leveringen kunnen alleen worden bezorgd naar fysieke thuis- of bedrijfsadressen. Voor bestellingen die moeten worden afgeleverd op een andere bestemming dan het factuuradres, moet u ervoor zorgen dat uw creditcard- of financieringsbedrijf dit alternatieve afleveradres in het bestand heeft, zodat het geen vertraging in de verwerking van uw bestelling veroorzaakt.

Voor uw veiligheid kunnen de aflever- en factuuradresgegevens niet worden gewijzigd na het plaatsen van een bestelling. Als u niet op het opgegeven adres beschikbaar bent op de geplande levertijd, neemt u contact op met onze klantenservice om te controleren of u de zending kunt vasthouden en/of u deze kunt uitstellen tot op een latere datum.

Levering buiten het vasteland

Als uw afleveradres buiten het vasteland valt, houd er dan rekening mee dat uw bestelling mogelijk onder de douane valt. GLAMIRA neemt geen verantwoordelijkheid voor de extra kosten of vergoedt geen belastingen en heffingen die kunnen worden opgelegd voor uw pakket.