Bezig met laden...

FAQ

Wat gebeurt er met mijn gegevens? Hoe veilig zijn mijn gegevens?

Wij nemen de veiligheid van onze website zeer serieus. Daarom behandelen wij uw persoonlijke gegevens als strikt vertrouwelijk. Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor de uitvoering van onze contractuele verplichtingen. Als extra beveiliging worden de credit card nummers niet opgeslagen bij Glamira in onze database. Zodra uw transactie voltooid is, heeft niemand toegang tot uw kaartnummer. Lees ons Privacy Beleid voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik het verzonden heb?

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen na het verzenden van de bestelling, maar alleen telefonisch via onze klantenservice hulplijn - bij voorkeur zo spoedig mogelijk.

Heeft elk product garantie?

De meeste van onze merkproducten hebben een fabrieksgarantie. Natuurlijk, hebben al onze producten een garantie van juridische retentie.

Hoe kan ik zoeken naar een bepaald product?

U kunt zoeken naar specifieke producten met behulp van het zoekveld bovenaan rechts, door bijvoorbeeld een item nummer in te typen.

Als u niet zoekt naar een bepaald merk, maar naar bepaalde kenmerken of kleuren, kunt u dit product zoeken met behulp van de filter aan de linkerkant.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

Klik onder het menu-item 'Log in' op de link "Wachtwoord vergeten", vul uw e-mail adres in en u ontvangt zo snel mogelijk een nieuw wachtwoord.

Ik heb een ring gekocht maar de maat past niet, wat kan ik doen?

Al onze producten kunnen worden teruggestuurd, binnen 60 dagen, als er aan de retourbeleid voorwaarden is voldaan. U heeft de mogelijkheid om het formaat van uw ringen eenmaal gratis te laten aanpassen of u kunt de ringen terugsturen naar ons en wij storten het geld terug op uw rekening of u krijgt krediet op uw Glamira rekening dienovereenkomstig. Houd er rekening mee dat dit niet geldt voor gegraveerde ringen.

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Klik hier voor meer informatie over de betaling.

Mijn betaling via PayPal is mislukt. Wat moet ik nu doen?

Als u geen betalingsbevestiging van PayPal hebt ontvangen, aarzel dan niet om contact met onze klantenservice op te nemen via ons e-mailadres: klantenservice@glamira.be. Wij helpen u graag verder.

Hoe kan ik een waardebon inwisselen?

Voordat u uw bestelling afrondt kunt u uw waardebon code invoeren. Voeg uw gewenste item toe aan de winkelwagen. Vervolgens voert u uw waardebon code in, door uw code te typen in het vakje "Kortingscode" aan de linkerkant. Houd er rekening mee dat u slechts één coupon per aankoop kunt inwisselen.

Worden mijn creditcard gegevens gewist na mijn bestelling?

Uw creditcard gegevens of het factuuradres van uw creditcard zullen niet worden opgeslagen.

Wordt er online BTW gerekend?

Alle prijzen online zijn inclusief BTW.

Hoe lang duurt het om een bestelling te verwerken?

De duur van een bestelling is afhankelijk van hoe uw gegevens via ons systeem worden verwerkt. Wanneer een klant een bestelling met een credit- of debitcard plaatst, wordt de kaartinformatie strikt gecontroleerd om te zorgen voor maximale veiligheid en voorkoming van potentiële fraude met creditcards. Uw bank kan veiligheidscontroles vereisen voor het valideren van uw aankoop. Als alle details correct zijn afgestemd en geverifieerd, zal uw bestelling worden verwerkt als de producten in voorraad zijn - of worden geproduceerd. Wij zullen vervolgens uw bestelling en verzending van uw pakket zo spoedig mogelijk verwerken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het hangt van vele factoren af of uw bestelling kan worden geannuleerd.
Als u een bestelling wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar klantenservice@glamira.be. Het is belangrijk dat u uw referentienummer bij de hand heeft, zodat wij in staat zijn uw bestelling op te zoeken en zo snel mogelijk de annulatie van uw bestelling te verwerken. Ons klantenservice-team zal graag uw vraag beantwoorden en u verdere informatie over dit onderwerp geven. Vergeet niet dat het mogelijk is een bestelling te annuleren zolang het artikel nog niet geproduceerd is.

Ik ben niet geregistreerd, kan ik een bestelling plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen in onze online shop, kunt u uw klantenrekening gebruiken of doorgaan als gast. Een klantenrekening openen in onze online shop heeft wel toekomstige voordelen voor u. Bijvoorbeeld, met een klantenrekening kunt u altijd uw gegevens zien en wijzigen wanneer u dit wilt of u kunt de status van uw bestelling bijhouden.

Kunt u mijn bestelling in een ander land afleveren?

Elke GLAMIRA-store is landspecifiek en een levering naar een ander land is niet mogelijk.

Welke verzendingmethodes zijn beschikbaar?

Klik hier voor meer informatie over de verzending.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

De levertijd van de producten vindt u onder de individuele productdetails. U ontvangt een bevestigingsmail met een tracking link de dag dat uw bestelling het Glamira magazijn verlaat. Dit betekent dat het pakket binnen ongeveer 5 -7 werkdagen word wordt bezorgd. Houd er rekening mee dat we niet aan uw bestelling werken, voordat we uw betaling hebben ontvangen.
Voor meer informatie, bekijk onze ""betalingsmethoden”.

Hoe kan ik de locatie van mijn packet bijhouden?

Om uw bestelling te volgen moet u een DHL pakket getal invoeren op de DHL-website. U heeft deze ontvangen met een bevestiging e-mail van de verzending.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Volg de track & trace-code van DHL om te weten waar uw pakket zich momenteel bevindt. Laat het ons weten als er al langer dan 4 dagen geen nieuwe status wordt getoond. In dit geval zullen wij contact opnemen met DHL om te zien waar uw bestelling zich bevindt en of het verloren geraakt is tijdens de bezorging. Als u geen e-mail met de DHL tracking-nummer heeft ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de bezorgingskosten voor een bestelling?

U kunt de bezorgingskosten onder verzending opzoeken.

Hoe meld ik mij aan bij GLAMIRA.be?

Klik op "Registreren" aan de bovenkant van deze pagina.
U zult automatisch worden doorverwezen naar de registratiepagina, waar u de vereiste velden kunt invullen.
Vervolgens ontvangt u per e-mail een bevestiging. U kunt nu inloggen op uw klantenrekening en de ontbrekende gegevens toevoegen. De adresboek-optie geeft u de mogelijkheid verschillende adressen toe te voegen, dit kan van belang zijn als het afleveradres verschilt van het facturatie adres. U hebt ook de optie om u te registreren tijdens het bestelproces.

Hoe kan ik mijn opgeslagen gegevens wijzigen?

Als u uw opgeslagen gegevens wilt wijzigen, moet u zich met uw klantenrekening aanmelden via uw e-mailadres. Hier kunt u uw opgeslagen gegevens wijzigen in het menu onder "accountgegevens wijzigen".

Zijn mijn gegevens veilig?

Wij zorgen ervoor dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld en gecodeerd met SSL (Secure Socket Layer) beveiligde server software. De gecodeerde gegevens van uw bestelling, uw naam, adres, creditcard of bankgegevens kunnen niet worden gelezen door een derde partij.

Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Om u aan te melden voor onze nieuwsbrief, vult u uw e-mailadres in onderaan de pagina en klik op "Aanmelden". Vervolgens ontvangt u een bevestiging per e-mail. Gelieve ervoor te zorgen dat de nieuwsbrief bevestiging niet terecht komt in uw spam-map. U kunt zich ook aanmelden voor onze nieuwsbrief via uw klantenrekening. Door u aan te melden voor onze nieuwsbrieven, ontvangt u alle informatie over onze nieuwste producten, speciale aanbiedingen rechtstreeks in uw inbox.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt uw voorkeuren voor nieuwsbrieven vanaf uw klantenrekening instellingenpagina aanpassen of u kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief door te klikken op de link “uitschrijven“ onderaan of bovenaan de nieuwsbrief.

Er zijn verschillende manieren om uw ringmaat correct te kunnen meten. Om ervoor te zorgen dat de bestelde ring perfect past, kunt u gratis onze ringmeter bestellen.

Hebt u een schuifmaat in uw gereedschapskist, dan kunt u ook hiermee uw ringmaat zeer nauwkeurig meten. Meet alleen de inwendige diameter van een ring die u goed past met de schuifmaat. Met behulp van onze maattabel voor ringen, kunt u vervolgens de juiste maat bepalen.

Als u reeds uw ringmaat kent maar niet weet hoe deze om te zetten, kijk dan op onze ringmaat-grafiek. Het is belangrijk op te merken dat de grafiek de werkelijke omtrek (millimeters) van de ring toont.
Meer gedetailleerde informatie vindt u in onze ringmaat gids.

Hoe kan ik een ringmeter bestellen?

U kunt gratis een ringmaat meter bestellen door een e-mail te versturen met vermelding van uw naam en adres naar ringsizer@GLAMIRA.be met als onderwerp "Bestel een ringmaat meter", of u kunt het formulier op de pagina van het geselecteerde product invullen. Wanneer u op de link klikt: "Uw maat vinden" , die gevonden kan worden in de sectie ringmaat, zal een pop-up pagina openen met een link. Vul het formulier in, verstuur het en wij verzenden u onmiddellijk een van onze gratis ringmeters.

Wat moet ik doen als ik mijnringmeter niet ontvang?

Als een ringmaat meter naar u is verzonden en niet binnen 7 dagen aankomt, stuur dan een e-mail naar ons klantenservice team. Het is soms mogelijk dat dingen in de post verdwalen. Als dit gebeurt, sturen wij u onmiddellijk een andere ringmeter.

Wat gebeurt er wanneer mijn juwelen kapot gaan?

U kunt het product terugsturen. Wij repareren uw sieraden of indien nodig sturen wij het naar de fabrikant voor reparatie.

Hoe zorg ik voor mijn juwelen?

Reinig het item met een schone, vochtige doek of geschikte schoonmaakdoeken. Laat de sieraden goed drogen. Voor zilveren sieraden is met een doek schoonmaken genoeg. Zodra uw sieraden schoon zijn, bewaart u ze in uw sieradendoos waar individuele items gescheiden worden door een zachte doek of juwelen etui. Dit voorkomt dat krassen en/of schade door toedoen van andere juwelen of dergelijke. Een algemene regel luidt: vermijd langdurig contact met water zoals bij het douchen en zwemmen. Stel de sieraden niet bloot aan reinigingsproducten of andere chemische middelen, zoals bodylotions, haarspray, zonneproducten, lotions of oliën van welke aard dan ook. Wij bevelen ook aan extreme hitte, warm water, stomers of ultrasone reinigingsmiddelen te vermijden.

Bestelde producten voldoen niet aan de verwachtingen. Hoe kan ik ze terugsturen?

Klik hier voor meer informatie over terugsturen.

Als ik online een cadeau koop en het past niet of het bevalt niet, kan ik het dan terugsturen?

Als u niet zeker van uw aankoop bent, dan kunt u het product binnen 60 dagen terugzenden. Klik hier hier voor meer informatie over het terugsturen.